Aby sprostać wymaganiom współczesnego rynku i oczekiwaniom konsumentów, w 2016 r. rozpoczęliśmy proces sukcesywnego wdrożenia nowego systemu identyfikacji marki JBB Bałdyga, kompleksowego redesignu opakowań oraz nowej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej. Zmiany obejmą całe szerokie portfolio marki JBB Bałdyga oraz wszystkich submarek (DobroPolska, Masarnia u Józefa, Dobre Mięso).
Nowa komunikacja wizualna i opakowaniowa została przygotowana z myślą o wszystkich konsumentach, którzy zyskują atrakcyjną wizualnie i czytelną informację o każdym z produktów. Są to m.in. rodzaj mięsa, z którego został przygotowany dany produkt, inspirująca propozycja podania czy jego walory smakowe.
Odmieniona identyfikacja to także ukłon w stronę naszych partnerów z programu „Czas Partnerstwa”. Mocny, jednolity i rzucający się w oczy design sklepów i stoisk partnerskich ma szansę przyciągnąć jeszcze większą liczbę konsumentów poszukujących świeżych wędlin i mięs najwyższej jakości.