30 października 2018

Kampania Kurpiodobre! ze złotą nagrodą Effie 2018

29 października 2018 w Operze Narodowej w Warszawie odbyła się Gala Effie Awards. Jest to coroczny konkurs marketingowy, organizowany w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w którym nagradzane są najbardziej efektywne działania marketingowe.

 

Miło nam poinformować, że złotą statuetkę w 19. edycji konkursu Effie Awards w kategorii Żywność otrzymali twórcy kampanii: „Kurpiodobre!” przygotowanej przez Saatchi & Saatchi IS i Blue 449 dla firmy JBB Bałdyga. Nagrodzone zostały również m.in. kampanie firm: IKEA, mBank, Huawei, Prudential, DrWitt, Philips.

 

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 193 kampanie w 24 kategoriach. Prace oceniało ponad 100-osobowe jury pod opieką 9 przewodniczących grup eksperckich oraz przewodniczącego jury. Wręczono 55 nagród: 13 złotych, 26 srebrnych i 16 brązowych.

 

Effie nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy znaleźć się w tym gronie.

Galeria