Pierwsze pomysły na biznes mamy już w dzieciństwie. Dodatkowo trend start-upowy sprawił, że prowadzeniem firm zajmują się coraz młodsi ludzie. Gen przedsiębiorczości to coś, co w prowadzeniu biznesu zdecydowanie warto wykorzystywać. Jak przerodzić pomysł na biznes w konkretne działanie? Te firmy skorzystały z możliwości i właśnie świętują swoje sukcesy. Jak wpadli na pomysł, jak przebiegał cały proces i jakie mają plany na przyszłość? Zapytaliśmy ich o to.
Mówi się, że dobry pomysł na biznes to duża część sukcesu. W rzeczywistości liczy się sposób wprowadzenia pomysłu w życie, wsparcie z zewnątrz, doświadczenie.
2,882 miliona – tyle osób w Polsce prowadziło własny biznes w 2017 roku, według danych GUS.
Ile z tych osób potknęło się na własnych błędach? Ile przezwyciężyło trudności? Ilu przedsiębiorców skorzystało z możliwości rozwoju, a ilu przegapiło tę szansę? Takich statystyk w Polsce nie prowadzi nikt, ale z własnego doświadczenia wiemy, że prowadzenie biznesu to nie jest sprawa prosta, pomoc osób bardziej doświadczonych, a także wyciąganie wniosków z własnych i cudzych doświadczeń sprawiają, że firma prosperuje lepiej!
Ponad 20 lat doświadczenia w branży i nowy początek
Pani Ewa Maćkowska w branży jest już 22 lata, więc o produktach wie bardzo dużo. Jej doświadczenie i doskonały kontakt z pracownikami i Klientami pozwoliły dokładnie określić, po które produkty Klienci wracają najczęściej.
Pani Ewa w 2017 roku podjęła ważną decyzję. Skorzystała z możliwości udziału w programie „Czas Partnerstwa” JBB Bałdyga, otworzyła swój pierwszy sklep w Wieczfni Kościelnej. Zadowolenie z efektów współpracy zaprocentowało już w czerwcu 2020 roku. W Szydłowie powstał kolejny sklep pod patronatem JBB Bałdyga.
Kiedy pytamy panią Ewę, co jest dla niej najważniejsze w prowadzeniu biznesu, odpowiada bez zastanowienia:
Najważniejszy jest dla mnie zadowolony Klient.
Ta misja i wizja połączyła ją z firmą JBB Bałdyga, gdzie również jakość gra pierwsze skrzypce. Jednym z marzeń i planów na przyszłość dla pani Ewy jest utrzymanie wysokiej jakości produktów i obsługi Klienta.
Panią Ewę Maćkowską, właścicielkę sklepu w Szydłowie zapytaliśmy także o to, czy współpracę w ramach programu „Czas Partnerstwa” JBB Bałdyga poleciłaby swoim koleżankom i kolegom z branży.
Tak poleciłabym, bo wspieram polskich przedsiębiorców. JBB Bałdyga ma podobne podejście do prowadzenia firmy.
A tak powody współpracy z JBB Bałdyga wyjaśnia właściciel kolejnego, ostatnio otwartego sklepu w Parku Hakena w Szczecinie:
Współpracuję z marką JBB Bałdyga, ponieważ to jest marka przede wszystkim rodzinna i firma, która zapewnia dobrą jakość produktów. Wiem, że są to wędliny chętnie kupowane przez naszych Klientów.
W rozmowach o współpracy biznesowej z JBB Bałdyga często pojawia się słowo „jakość”. Firma dba o wysoką jakość produktów, obsługi i dobry wizerunek. Takie podejście do biznesu sprawdza się od lat i daje pozytywne efekty.
„Czas Partnerstwa”, czyli nowe podejście do biznesu
„Czas Partnerstwa” to program firmy JBB Bałdyga, który został stworzony na podstawie doświadczenia. Wiele lat współpracy z przedsiębiorcami poskutkowało stworzeniem programu korzystnego dla obu stron.
Na co mogą liczyć przedsiębiorcy decydujący się na współpracę z JBB Bałdyga?
• pomoc merytoryczna
• wsparcie marketingowe
• dostęp do rozbudowanej sieci dystrybucji
• profesjonalny i nowoczesny wygląd sklepu
• stała opieka handlowca
• pełne wsparcie doświadczonej i znanej marki
Taka pomoc na starcie daje bezpieczeństwo i motywację do działania. Przekonanie o tym, że ma się wsparcie w biznesie działa mobilizująco na pracowników i przedsiębiorców. Wymiana doświadczeń pozwala działać z jeszcze większą śmiałością i brakiem obaw o niepowodzenie.