6 kwietnia 2021

800 sklepów partnerskich JBB Bałdyga

Zaledwie dwa lata temu program „Czas Partnerstwa” JBB Bałdyga obejmował nieco ponad 600 sklepów i stoisk, a obecnie jest ich już 800. Pandemia i trudna sytuacja na rynku nie zahamowały dynamicznego rozwoju firmy i otwierania sklepów partnerskich w kolejnych miastach. Do końca 2021 roku firma planuje dalszą ekspansję, głównie na południu Polski.

 

JBB Bałdyga to polski producent wędlin z siedzibą w Łysych (woj. mazowieckie), założona w 1992 roku przez Józefa Bałdygę. Z myślą o wszystkich przedsiębiorcach, którzy rozważają prowadzenie własnych punktów sprzedaży, uruchomiła autorski program pod hasłem „Czas Partnerstwa”.

 

Przedsiębiorcy, którzy podejmą decyzję o współpracy, mogą liczyć m.in. na wsparcie merytoryczne i marketingowe, stałą opiekę handlowca, dostęp do rozbudowanej sieci dystrybucji, a także profesjonalne oznakowanie sklepu.

 

– Program „Czas Partnerstwa” powstał w odpowiedzi na potrzebę tworzenia nowoczesnych i dobrze zaopatrzonych punktów sprzedaży wędlin oraz wyznaczenia nowych standardów sklepowych – wyjaśnia Andrzej Kowalski, Dyrektor ds. Sklepów Partnerskich firmy JBB Bałdyga. – Dzięki temu przedsiębiorcy, którzy dołączą do programu, już na początku współpracy otrzymują szereg benefitów, takich jak większa efektywność miejsca sprzedaży przez oznakowanie sklepu lub stoiska logo marki, która jest rozpoznawalna w całej Polsce. Przede wszystkim jednak zapewniamy im rozszerzenie oferty o nowe produkty wysokiej jakości oraz wsparcie sprzedaży pakietem gotowych materiałów marketingowych. Rok 2020 i początek 2021 były dla nas owocne pod względem liczby nowo otwartych sklepów partnerskich i mamy apetyt na więcej – planujemy szeroko zakrojoną ekspansję na południe Polski. Obecnie nasza sieć liczy już 800 sklepów partnerskich, ale kto wie, może do końca 2022 roku uda nam się osiągnąć 1000? Tego sobie życzymy – dodaje.

 

Więcej informacji na: Czas Partnerstwa JBB Bałdyga – sprzedaż i dystrybucja wędlin